gta در مدرسه
متن دلخواه شما
دانلود.بازی.نرم افزار.فیلم و هک پچ کرک
جمعه 20 تير 1393 ساعت 12:53 | بازدید : 3869 | نوشته ‌شده به دست حسین طاهری سودجانی | ( نظرات )

 13:03:35
 13:03:35
 13:03:35

 

آزادگی حسی است که تمامی انسان های جهان به آن امید دارند یا بدستش می آورند به زور یا به راحتی از کنارش میگذرند و تن به بردگی میدهند این بازی نقش آزادی طلبی را به صورت کامل به رخ کشیده است به صورت کامل میتوان گفت که میشود در این بازی کلید آزادی را پیدا کرد در این بازی به شما ماموریت هایی که داده خواهد شد که باید به طور دقیق عمل نمایید بسیاری از گیمرها این روزها بازی هایی را میپسندند که در آن بازی آزادی باشد مثلا به روش خود عمل کنند منظور مافوق و فرمانده نداشته باشند.

این بازی درست به روش GTA طراحی شده است و کاری از کمپانی بزرگ راک استار می باشد بعد از انتشار این بازی ، بازی های بسیاری برای رقابت با این بازی ساخته شد ولی هیچ کدام نتوانست جای این بازی را دل گیمرها بگیرد. اگر بخواهیم این بازی به سبک ایرانی بیان کنیم به آن مدرسه ای خواهیم گفت که شما یک شاگرد زورگو هستید ولی در کل اینطور نیست و مثل رئیس یک باند مافیا عمل خواهید کرد .

 

bully1 دانلود بازی جی تی ای در مدرسه برای کامپیوتر   Bully

باید شهرت خود را در میان بچه های مدرسه حفظ کرده و کسانی که به حرف شما و دستور شما پیروی نمیکنند را کتک زده و خرابکاری هم شرط اول در این بازی است ، این بازی شباهت خیلی زیادی به GTA:san andreas دارد.

bully3 دانلود بازی جی تی ای در مدرسه برای کامپیوتر   Bully
buy دانلود بازی جی تی ای در مدرسه برای کامپیوتر   Bully

عضویت در گروه پی سی آی

نحوه نصب و اجرای بازی


    بعد از دانلود پارت ها فایل های زیپ را در کنار هم قرار دهید و اکسترکت نمایید در داخل فایل زیپ یک فایل iso بازی وجود خواهد داشت میتوانید با winrar نیز باز کنید و سپس setup بازی را اجرا نموده و در مکان مناسبی بازی را نصب کنید کرک بازی در پوشه crack موجود است میتوانید در مکانی که بازی را نصب کرده اید کرک را روی بازی کپی نمایید.


راهنمای دانلود

    برای دانلود ، روی لینک دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و صبر کنید تا دانلود تمام شود. اگر از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمی کنید ، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود ( Internet Download manager ) استفاده کنید. 

    در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است از صفحه تماس با ما آن را اطلاع دهید تا سریعا مشکل برطرف شود . 

    فایل های به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر و راحت فشرده شده اند ، برای خارج کردت فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزار ( Winrar و یا Winzip ) استفاده کنید و یا مشابه آن استفاده کنید. 

    فایل های Crack و patch به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها و فایروال ویندوز به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند . در این گونه مواقع موقتا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و پس از اتمام کارتان مجددا فعال کنید .

      توجه داشته باشید که از این پس فایلهایی که حجم آنها بالای 100 مگابایت می باشد قابلیت 5% ریکاوری دارند . به همین دلیل مشکل اکسترکت کردن فایلها تقریبا به صفر می رسد . پس اگر با مشکل اکسترکت کردن فایلها روبرو شدید کافیست نرم افزار Winrar را اجرا کنید . سپس از داخل نرم افزار فایلهای دانلود شده را انتخاب و در بالای نرم افزار بر روی Repair کلیک کرده و مسیری را برای دخیره مجدد انتخاب نمایید . 



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی PC , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی gta schoo , بازی gta در مدرسه , دانلود بازی bully ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب